tirsdag 13. oktober 2015

Mitt første blogginnlegg!!!


Mitt første blogginnlegg!!!

Litt spennende, men og mye enklere enn hva jeg trodde :) 
gikk rundt å tenkte at blogg var kompliserte greier. Men nå kommer altså mitt første innlegg. 

Jenta mi har klaga over at jeg scrapper alt for lite til henne. Så jeg tok å kjøpte noen bokstaver hos panduro, og dekorerte dem med sølvkartong, og MASSE blong og blomster. Ble ganske så fornøyd med resultatet. Henta mye inspirasjon fra Pinterest.




T-en fikk først et mønsterark med sommerfugler, etterfulgt av masse bling i sølv i ulike størrelser. Tett øverst, og mindre nedover. 

 Den første I-en fikk et lite rosa ballerinaskjørt laga av tyll og rosa hyssing, og rosa og sølv bling.

 R-en har jeg limt på masse blomster i rosa og hvit med limpistol, og sølvperler innimellom.

 I-en her fikk sommerfugler som jeg klipte ut fra et utklippsark, og noen rosa perler. 

 L-en fikk og et lag mønsterpapir med sommerfugler på, og remse av sølv-bling langs kanten og 3 rosa hjerter i ulike størrelser. 

Her kan man se sølvkartongen jeg har brukt til å kle alle sidene på alle bokstavene. 

Håper dere likte prosjektet mitt. legg gjerne igjen en kommentar :)

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med bloggen :-) Nydelige bokstaver. Gleder meg til å se hva mer du lager :-) Klem, Elisabeth

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med blogg!

    Wow for en jobb du har gjort! Resultatet ble supert! Tusen takk for ditt nydelige bidrag til Ett Trykks utfordring denne gangen! Klem fra Cathrine -DT

    SvarSlett
  3. Så herlig dette var! Gjennomførte bokstaver. :-)
    Takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb.
    DT Solfrid

    SvarSlett