søndag 22. mai 2016

Inspirasjonsbidrag til Papirlosjen sin mai-utfordring, BRYLLUP

Bryllup

Da er det min tur til å inspirere til Papirlosjen sin utfordring som har tema BRYLLUP. 

Jeg har laga mange eksplosjonsbokser med kaker inni, og har lekt litt med tanken om å gjør den ideen til noe annet. Jeg satt å prøvde meg litt frem, og plutselig kom ideen poppende frem, og jeg så det allerede for meg hvordan jeg ville det skulle bli, før jeg var ferdig, og er ganske fornøyd med resultatet. 



Kaken går over 3 etasjer, og er laget hver for seg, og satt sammen. Elsker perlebåndet, og syns det bidrar til den lille "prikken over i-en"


Slik ser det ut fra siden. 


Nydelig embossingfolder med mange bruksområder. 


Her kan man se kortet ovenfra. 
Kortet er ganske beskjedent pynta, men jeg syns at kaka gjør så mye, at jeg syns ikke det trenger mer. 


Det var alt fra denne gangen, håper jeg kunne bidra med litt inspirasjon på en søndag :) 


Utstyrsliste:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar