søndag 5. mars 2017

Ny utfordring hos Papirlosjen #vinger

God søndag til alle som kommer innom bloggen min. 

I dag har jeg laga hele to bidrag til åpning av ny utfordring hos Papirlosjen. #vinger


Vi er så heldig å bli sponsa med noen flotte digier fra Star Stampz. 

Mitt første kort er med et motiv som jeg får assosiasjoner til "den stygge andungen". 
Fargelagt med Chameleon pens. 

Skjærte vekk en del av digien, og lot fargen fra ramma komme inn, som et ekstra element i kortet


en fjær må man ha når en lager noe med tema vinger


Mitt neste kort er en tag som jeg har laga i mixed media stil. jeg har brukt teksturpasta, silks, inka gold (i sølv, gull og bronse), glitter, miniperler og litt sprayer. Digien er fargelagt med Chameleon pens og klipt ut til taggen. Ville at overflaten til tagen skulle ligne litt på "drageskinn". 








Takk for at du titta innom bloggen min i dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar