søndag 15. oktober 2017

#til henne

God søndag! Vi er midt i oktober, og i dag er det min tur til å inspirere dere til å være med på utfordringen vår #til henne som vi har nå i oktober.

 Jeg har blitt fullstendig forelska i digiene til Ching-Chui Kuik, og denne jeg har brukt på kortet mitt i dag heter "Bunch of LOVE". 

Ching-Chou Kuik sponser Papirlosjen med premie til vinneren.

Jeg hadde egentlig bestemt meg for å lage et SKIKKELIG jentekort. Men hva er da jentekort? En kan kanskje forbinde det med litt sukkersøtt i rosa/lilla. Og det var jo det som egentlig var planen min og. Men når jeg gikk igjennom mønsterark til å bruke på kortet, så kom jeg over dette nydelige arket fra Scrapberry's, og da tok kortet en litt annen retning. (utstyrsliste ligger under bilda)

Jeg syns selv det ble en fin harmoni i kortet, der digien er i sentrum.

Brukte denne punshen fra Martha Stewart, og denne diesen (vet ikke helt hvilke merke). Begge kjøpt hos Scrapomania





Syns disse ordene var så fine!

"Bunch of LOVE"



Utstyr:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar