lørdag 11. november 2017

Joy! Og Studio light

Sist jeg var hos Scrapomania, fikk jeg en nydelig dies og en utrolig flott blokk med ark. Så i dag vil jeg vise dere noen kort jeg har laga med utgangspunkt i disse to. 


Det første kortet er et litt romantisk julekort. 

Her har jeg brukt Joy! Dies "happy holidays pine branches", stansa ut i mosegummi med glitter, , ark fra Studio lights blokk "wintery feelings", hvit bazzill, pyntebær i sølv fra kort&Godt, motiv utklippsark fra Kort&Godt "julebilder sepia", osteklut, en liten "kakeserviett, blomster laget selv med dies fra Joy! "roll out roses", blader fra Papirdesign som jeg har farget sølv, og kongler jeg har funnet ute, som har fått et lite lag hvit gesso og litt glitter.




*

Det neste kortet er et kort der jeg har brukt mange ulike mønsterark. Et slikt kort er også genialt til restepapir. Jeg har brukt diesen fra Joy! Her også, og blokken fra Studio lights. I tillegg har jeg brukt gullglitter ark, stickles-gold, osteklut, blomster jeg laga med dies fra Joy! "roll out roses", blader fra Papirdesign, pyntebær fra kort&Godt, "merry christmas" fra Pion, greetings from the North pole "borders" og diesen øverst har fått et lag "wink of Stella - clear". 
*

Det siste kortet jeg vil vise, er et staffeli kort med en liten vri. Har brukt Joy! Dies "happy holidays pine branches", ark fra Studio lights blokk "wintery feelings", hvit bazzill, hjorte stempel og dies fra et blad, "ramma" rundt er laga med dies fra kort&Godt "die 174 - ovaler med søm", wink of stella-clear. 

*
Håper dere fant litt inspirasjon her. Det aller meste som jeg har brukt, har jeg kjøpt hos Scrapomania, den beste scrappebutikken som er! 

Klem fra Synnøve 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar